158Re: Namen uit Westfalen

  • Sietske Hoogerhuis
    Sep 18, 1999
      Hallo Gerda,

      ik wou al eerder antwoorden, maar het kwam er niet van. Heb je ook al eens
      geprobeerd te zoeken via de Westfalen-lijst? Dat is een mailing list waar ik
      ook aan meedoe, i.v.m. mijn Westfaalse voorouders. Het kan in elk geval geen
      kwaad een vraag te stellen. Doe het wel in het Engels, dan heb je de kans op
      de meeste reacties. Hier info over de lijst:

      WESTFALEN-L. A mailing list for those interested in sharing and exchanging
      information on genealogy and history which has a connection to the general
      area of Westphalia. This is an English-German multi-lingual list. Mailing
      address for postings is westfalen-l@.... To subscribe, send the
      following in the body of your message to majordomo@...: subscribe
      WESTFALEN-L

      Een goede site met info en links om verder te komen:
      http://www.genealogy.net/gene/
      Met vriendelijke groet / Mei freonlike groetnis,
      Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>
      Hoofddorp, Nederland

      Researching ZEIJLEMAKER, ALBERTSMA, TICHELAAR in Friesland, Netherlands
      HOOGERHUIS, VIJVERBERG, WESTENBRUGGE in Zeeland, Netherlands
      GROTJOHAN(N), STOCK, STOKMEIJER in Westfalen, Duitsland
      Member of Friesland-genealogy@onelist.com
      Zeeland-genealogy@onelist.com
      westfalen-l@...
      PRUSSIA-ROOTS-L@...