      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: maandag 2 juni 2003 17:15:50 uur
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] HOEKSMA / wie wil mij helpen

      Hallo Allemaal,

      Op Genlias vond ik onderstaande Otte Hoeksma.

      Wie heeft de mogelijkheid om mij te helpen met:

      * Ik ben op zoek naar gegevens van zijn ouders?
      * Een kopie van deze Overlijdens akte?
      * Een kopie van deze Geboorte akte?

      Bron: Burgerlijke stand - overlijden (Overledene)

      Overledene
      Naam: Otte Hoeksma
      Geslacht: M
      Overlijdensdatum: 13-08-1912

      Algemeen
      Archieflocatie: Friesland
      Toegangnr: 30-31
      Inventarisnr: 3049
      Gemeente: Schoterland
      Soort akte: Overlijdensakte
      Nummer: 148
      Aangiftedatum: 14-08-1912

      Nadere informatie
      Oud 1 jaar

      Bij dezen heel hartelijk bedankt voor jullie hulp

      Groetjes van

      Peter

      van Dam

      uit