15544Re: [Friesland-genealogy] Sjirck tjerks Eilander

  • alice bakewell
    May 27 2:47 PM
      Hallo Willem.
      Zou best kunnen dat Ties jelles De Vries alleen maar de aangever was, maar
      ik vind het wel vreemd dat de kinderen allemaal wachten met trouwen tot dat
      de aktes gerectifeerd waren ondaks dat ze al kinderen hadden in Oeds zijn
      geval al 4 maar goed ik zal nog eens iemand naar Leeuwarden sturen om de
      aktes na te kijken. Ik wil wel graag de gegevens van Wytze Ties eilander en
      nakomelingen. Groeten en bedankt. Alice

      >From: "Willem Hovinga" <w.hovinga@...>
      >To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      >Subject: Re: [Friesland-genealogy] Sjirck tjerks Eilander
      >Date: Tue, 27 May 2003 21:32:29 +0200 (West-Europa (zomertijd))
      >
      >Hallo Alice
      >
      >Ik nog een keer weer.
      >Ik doe zomaar een gooi kan het niet zo zijn dat Ties jelles de Vries alleen
      >de aangever was,
      >en de ambtenaar telkens dacht dat hij de vader was. en dit later verbeterd
      >werd
      >Je zou het misschien in de orginele geboorte aktes kunnen zien.
> [...]

      Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
      http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963
    • Show all 11 messages in this topic