155Re: Over de lijst

  • Sietske Hoogerhuis
    Sep 18, 1999
      Beste lijstgenoten,

      ik wilde ook al een berichtje aan Henk Kuiphof schrijven, maar Andrys
      verwoordt hier zo'n goed antwoord, dat ik me er maar gewoon bij aansluit.
      Ik zit ook op een stel Duitse lijsten, in verband met mijn Grotjohan
      voorouders. Het is ongelooflijk zoveel antwoorden als daarin op oproepen
      komen. Er zijn dan ook veel meer deelnemers dan aan onze Friesland lijst
      (vooral ook veel Amerikanen).

      Ik zal zelf iedereen die ik ken die geinteresserd is in Friese families op
      onze lijst attenderen. Misschien is het ook een idee om aan je handtekening,
      die je onder berichten naar medegenealogen stuurt, een opsomming toe te
      voegen van andere genealogie lijsten waar je aan deelneemt. Zo attendeer je
      ook, en er kan altijd iemand bij zijn die familie uit Friesland heeft, maar
      niet van het bestaan van een Friesland lijst afweet.

      Met vriendelijke groet / Mei freonlike groetnis,
      Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>
      Hoofddorp, Nederland

      Researching ZEIJLEMAKER, ALBERTSMA, TICHELAAR in Friesland, Netherlands
      HOOGERHUIS, VIJVERBERG, WESTENBRUGGE in Zeeland,
      Netherlands
      GROTJOHAN(N), STOCK, STOKMEIJER in Westfalen, Duitsland
      Member of Friesland-genealogy@onelist.com
      Zeeland-genealogy@onelist.com
      westfalen-l@...
      PRUSSIA-ROOTS-L@...