15078website

  • W.J. Ponne
    Apr 26, 2003
      Sorry Melle, dat mijn website bij jou niet blijkt te werken en bij vele anderen (waaronder mijzelf) wel. Waardoor dat komt, is mij onbekend, maar dat hoeft niet zo vreemd te zijn, aangezien ik weinig verstand heb van computers en websites. Ik ben al blij dat -ie bij mij wel werkt en dat ik weet hoe ik aanvullende informatie erop kan zetten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik met internet explorer werk, (maar dat doen toch de meesten?). Wellicht heeft iemand een suggestie waardoor degenen die tot nu toe mijn site niet kunnen bezoeken, dat dan wel kunnen doen.

      Wiecher Ponne