      From: aukeschaafsma
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, April 01, 2003 3:47 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: SS Jason - H. Boekema

      Cor,

      Klopt inderdaad. Mijn opmerking over de US Census 1870 sloeg echter
      op mijn informatie over de familie Denkema en niet op de naar nu
      blijkt familie VanWyke !

      groetjes,
      AUke Schaafsma

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "M.E.Vijverberg-Kalkema"
      <kalkema@w...> wrote:
      > Cor,
      >
      > Met de Jason is vertrokken het gezin van G Vanwijke (zal wel van
      Wijke
      > zijn). Hij is de echtgenoot van H Boekema en is 44 jr, zijn vrouw
      41 en hun
      > zoon H (alleen initiaal) 4 jr en dochter G 2 jr.
      > In de Census van 1870 en later komen zij niet voor.
      >
      > Marjolijne

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .