      From: M.E.Vijverberg-Kalkema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, April 01, 2003 12:23 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: SS Jason - H. Boekema

      Cor,

      Met de Jason is vertrokken het gezin van G Vanwijke (zal wel van Wijke
      zijn). Hij is de echtgenoot van H Boekema en is 44 jr, zijn vrouw 41 en hun
      zoon H (alleen initiaal) 4 jr en dochter G 2 jr.
      In de Census van 1870 en later komen zij niet voor.

      Marjolijne

      Met vriendelijke groet,

      Marjolijne E Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...