      From: aukeschaafsma
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, March 31, 2003 10:05 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Nederlandse emigranten-Boekema

      Hallo Cor,

      Ik wist dat ik al eens iets over de SS Jason was tegengekomen, maar
      kon het in eerste instantie niet terugvinden. Maar het liet me los.
      En ja hoor even Googlen en de op de volgende URL: zelfs een plaatje
      van de stranding in 1892:
      http://www.kroonvaarders.com/alfabet/jschepen/jason1.htm

      Groetjes,

      Auke Schaafsma