      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: Thursday, March 27, 2003 11:28:59
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Wie wil opzoeken in Archief?

      Geachte lijstgenoten,

      Aangezien ik nog een opleiding doe, heb ik zeer weinig tijd voor
      genealogie, vooral om naar een archief te kunnen.
      Ik zou daarom willen vragen of iemand voor mij het volgende op zou
      kunnen zoeken??

      In doopboek Oudwoude: geboorte en ouders van Louw Jans Lourens(ca.1751
      In doopboek Wartena:geboorte +ouders van Antje SIjbrens(ca. 1760)
      In doopboek Wouterswoude: geboorte+ouders Ruurd Tjeerds van der Bij
      (ca.1744)
      In doopboek Driesum: geboorte+ouders Minke IJdes(ca. 1754)

      Ik zou hier erg blij mee zijn.
      Bij voorbaat dank,
      Groet ALexander de Groot
      degroteman@...