      From: <Paul.Teijema@...>
      To: <friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, March 04, 2003 8:53 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Popke Popkes Teijema

      Ik ben onderstaand persoon kwijtgeraakt.
      Weet iemand of hij getrouwd is, en waar hij overleden is.
      Het gaat om: Popke Popkes Teijema , geboren 10-03-1815 te Langezwaag
      Tijdens de volkstelling van 1828 woont hij nog bij zijn ouders Popke Sijtze
      Teijema
      en Albertje Sijtzes de Vries in Langezwaag.
      Hij heeft dan als beroep Timmerknegt.
      In het bevolkingsregister Gemeente Opsterland van 1849 komt hij niet meer
      voor.
      Bij voorbaat dank voor de hulp
      Paul Teijema te Amsterdam
      This message (including any attachments) is confidential and may be
      privileged. If you have received it by mistake please notify the sender by
      return e-mail and delete this message from your system. Any unauthorised
      use or dissemination of this message in whole or in part is strictly
      prohibited. Please note that e-mails are susceptible to change.
      ABN AMRO Bank N.V. (including its group companies) shall not be liable for
      the improper or incomplete transmission of the information contained in
      this communication nor for any delay in its receipt or damage to your
      system. ABN AMRO Bank N.V. (or its group companies) does not guarantee that
      the integrity of this communication has been maintained nor that this
      communication is free of viruses, interceptions or interference.

      Dit bericht (inclusief de eventuele bijlagen) is vertrouwelijk. Wanneer u
      dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, dient u de afzender hiervan
      onmiddellijk per kerende e-mail op de hoogte te brengen en dit bericht te
      verwijderen uit uw systeem. Elk onbevoegd gebruik en/of onbevoegde
      verspreiding van dit bericht is niet toegestaan. U wordt erop gewezen dat
      e-mailberichten aan wijziging onderhevig kunnen zijn. ABN AMRO Bank N.V. (en
      haar groepsmaatschappijen) is niet aansprakelijk voor de onjuiste en
      onvolledige overdracht van de informatie in dit bericht noch voor mogelijke
      vertraging in de ontvangst van dit bericht of schade aan uw systeem als
      gevolg van dit bericht. ABN AMRO Bank N.V. (en haar groepsmaatschappijen)
      staat er niet voor in dat de integriteit van dit bericht behouden is
      gebleven noch dat dit bericht vrij is van virussen, niet is onderschept of
      vatbaar is geweest voor tussenkomst (door derden).

      of: http://go.to/frgen .