14342Re: Popke Popkes Teijema

  • Peter van Veen <peter@van-veen.net>
    Mar 4 4:35 AM
      Paul

      Ik heb aardig wat gegevens over Teijema's - Mijn site is toe aan een update
      (daar word hard aan gewerkt!) maar je kunt er mischien wat uithalen:
      htp://www.van-veen.net/genealogy/

      Popke Pokes staat er nog niet op maar ik heb wel een Popke gevonden die
      overleden is in 1908 op 85 jarige leeftijd. Dat komt niet overeen met een
      geboorte datum van 1815 maar ik heb geen Popke Teijema's gevonden die
      rond 1823 geboren zijn - misschien de moeite waard om verder te
      onderzoeken

      uit het Ryksargyf online:
      Overlijdensakte Opsterland, 1908
      Aangiftedatum 5 maart 1908, akte nr. 46
      Popke Teyema, overleden 4 maart 1908, oud 85 jaar, weduwnaar

      Peter van Veen, Londen

    • Show all 6 messages in this topic