13612Re: [Friesland-genealogy] Bouma / de Jong

  • van 't Zet
    Jan 2, 2003
      Het gaat om het echtpaar Herre Cornelis Bouma en Jiskje Hendriks de
      Jong, gehuwd op 29 augustus 1838 te Workum, huwelijksakte nr. 22.
      Ik zoek de geboortedatum van Jiskje en de namen van de ouders van dit
      echtpaar. Zou iemand dit voor mij op kunnen zoeken als hij/zij naar
      het archief gaat? Bij voorbaat mijn dank.
      Met vriendelijke groet
      Elly

      Elly,
      Herre Cornelis Bouma geboren 25-01-1819 te Workum,
      zoon van Cornelis Jans Bouma en Lutske Herres de Boer

      Lutske Herres de Boer geboren omstreeks 1786
      dochter van Herre Ykles de Boer en Leentje Jans te Gaast

      in 1811 is Herre Ykles overleden en neemt zijn vrouw Leentje Jans de naam
      de Boer aan.
      Carla van `t Zet
    • Show all 3 messages in this topic