134Huwelijk - 3

  • Jan Rienstra
    Sep 3, 1999
      Een aantal relaties in Friesland waarvan ik de huwelijken niet heb kunnen vinden.

      Wanneer ik de eventuele geboorteplaats weet zet ik die er bij en wanneer de

      doop-datum bekend is idem.

      Wie heeft hier gegevens over?

      Karst Thomas van der Meulen ~ 16.1.1776 Sneek met Aaltje Heeres Walstra

      Klaas Willems ~ ca. 1747 met Baukje Alles

      Oebele Jelles Boersma ~ ca. 1750 met Fockje Sibbes

      Okke Bouwes de Bruin ~ ca. 1772 met Grietje Andries Meinsma

      Pieter Hendriks van der Meulen ~ ca. 1773 Pieterburen met Trijntje Haringa

      Pieter Jacobs de Vries ~ ca. 1733 met Antje Gabes

      Pieter roelofs Slump ~ 31.7.1718 Kolderveen met Jantje Klazes

      Pieter Tijssen de Moed ~ ca. 1764 Makkum met Ybeltje Teedes

      Rein Sjoerdsvan der Meer ~ ca. 1765 met Ytje Sierks

      Rienk Aukes ~ ca. 1705 met Afke Gerkes

      Roelof Martens Zeldenrust ~ ca. 1773 met Antje Gatzes Jaagsma

      Rudolph Gortz ~ ca. 1726 met Aaltje Jans de Blouw

      Groetjes,

      Jan Rienstra
      j.rienstra@...