      Van: N.W.Wijnstra [mailto:wiebrigje@...]
      Verzonden: dinsdag 10 december 2002 21:04
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] vraag aan Bert Wijnstra

      Hallo Bert Wijnstra,

      daar ik je e-mail adres niet weet stel ik mijn vraag maar via deze weg.
      Sorry voor de anderen. Leuk om een naamgenoot tegen te komen. Ik hoop op
      gezamenlijke voorouders. Mijn verste voorvader is Gjolt Annes die in 1751
      trouwt te Langezwaag met Hylkjen Sjoerds. Komt deze bij jou ook voor? En
      weet jij iets van Jan Hendrix Wijnstra die in 1707 te Dokkum trouwt met
      Grietje Sjoerds?
      Zo ja, dan wil ik daar graag meer van weten.
      Groeten Nel Wijnstra
      Wiebrigje@...
    • Show all 2 messages in this topic