13301RE: [Friesland-genealogy] Nijholt (RK) Doniawerstal

  • Nijholt
    Dec 4, 2002
      Marten,

      Nog een ander vraagje.

      In het huwelijk van Harmen Frerix met Fogeltje Meintes BONTHUIS worden zonen
      geboren
      Wibe, doopgetuige Sjeuwert Freerix
      Willem, doopgetuige Sjoert Frerix
      Michiel, doopgetuige Siuert Frits

      Weet jij toevallig of deze Sjeuwert Frerix een broer van Harmen Frerix is(lijkt
      waarschijnlijk).

      En als dit het geval is of een zoon van Sjeuwert Frerix toevallig Frits Sjuwerts
      is.

      Ik heb namelijk een naam aanneming Nijhout en dit lijkt bij deze familie
      te behoren.

      [P2727] Frits Sjuwerts NIJHOUT-1811 (Steggerda)

      Deze Frits Sjuwerts heeft een dochter Trijntje Frits Nijholt

      Huwelijk
      [P175] Roedolphus Bartelds BOSMA b. 2 January 1799
      [P176] Trijntje Frits NIJHOLT b. 1803 death. 4 apr 1843 ,Oud 40 jaar, gehuwd

      Meer gegevens heb ik hier niet van, weet jij misschien meer.

      Groetjes
      Gerry
    • Show all 27 messages in this topic