1330Re: [Friesland-genealogy] gen Van Der Schaaf

  • Pieke
    Jun 6, 2000
      Bedankt, maar jammer geen familie van mij. Mijn familie v/d Schaaf is
      echt Friesland gebonden. Maar kan je me soms meer vertellen over de
      genoemde Frouwke Jans Venema. Mijn zuster is bezig met de stamboom van
      haar man, ene lid der familie Venema uit de prov. Drenthe maar afkomstig
      ut it Grunigerland. Bij voorbaat mijn/onze dank
      mvg Pieke