13295Re: [Friesland-genealogy] boekema

  • Cornelius Boekema
    Dec 4, 2002
      Bedankt voor je aanvullingen, Karel. Nu weet ik dus zeker dat Sybrandus
      Tjallings Jorritsma twee keer getrouwd was. "Scheepstimmermansknecht
      (scrabble hoge punten" drong eerst niet door wat dat nu was, want ik doe
      maar zelden scrabble ;-)

      Wat Antje Linzes Boekema betreft, dat is (jammer genoeg?) geen Boekema.
      In 2000 heb ik in het Ryksargyf haar microfiche ontcijferd en haar vader
      is 'n Bokkema, trouwens te vinden met Tresoar. Ik kan me niet herinneren
      of ik het Ryksargyf attent heb gemaakt op die fout. Wel op 'n andere
      Boekema die in feite 'n Baukema was.

      De aanvullingen van Dirkje Sakes, datums en haar moeders achternaam,
      waren ook welkom.

      M.vr.gr.

      Cor Boekema