13274Re: [Friesland-genealogy] Nijholt (RK)

  • Jouke Visser
    Dec 4, 2002
      Hallo,

      Sorry dat ik hier midden in val, maar is deze Jouke Tymens Nijholt (die
      zich schijnbaar later Lenstra noemt) vader/grootvader van de Tijmen
      Joukes Lenstra, geboren rond 1808, die is getrouwd met Tjeertje Alberts
      Slootstra op 15-05-1840 te Weststellingwerf en later met Hendrikje
      Wijgers Kolk (namelijk op 24-08-1842), met wie hij een zoon, Jouke
      Tijmens Lenstra kreeg?

      In dat geval heb ik eindelijk een aanknopingspunt voor deze lijn in mijn
      directe voorouders (van wie ik ook mijn voornaam heb gekregen (van
      grootvader op kleinzoon).

      Jouke Visser

    • Show all 27 messages in this topic