1325Re: [Friesland-genealogy] gen Van Der Schaaf

  • Bert en Metha Hoeksema
    Jun 5, 2000
      Hallo Pieke,

      Ik heb ook een Van der Schaaf in mijn (Groningse) familie. Is dit familie
      van je?

      Metha Hoeksema-Westra

      I Jan Noor van der Schaaf, overl. Westernieland 2 juni 1833, zoon van NN
      en
      NN, tr. Frouwke Jans Venema
      kinderen:
      1. Grietje Jans van der Schaaf, volgt II.1

      II.1 Grietje Jans van der Schaaf, geb. Westernieland 1 januari 1820,
      overl.
      Eenrum 13 september 1874, dochter van Jan Noor van der Schaaf en Frouwke

      Jans Venema, tr.(1) Winsum 3 oktober 1844, Jan Jans Beukema, geb.
      Mensingeweer 30-09-1819, doop Mensingeweer 14-11-1819, overl. Eenrum
      20-08-1845, zoon van Jan Jans Beukema en Hilje Folkers van Maren, tr.(2)

      Jan Fokkens
      Beroep: dagloner.
      kinderen uit huwelijk(1):
      1. Hilje Beukema, volgt III.1