      From: Jan Visser
      To: Nynke van den Hooven ; Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, December 02, 2002 8:35 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Batstra

      Hoi Nynke
      (Je hebt trouwens wel een echte Friese naam)
      Uiteraard heb ik daar al een (groot) deel van de Btstra's vandaan. Ik zoek echter naar de zaken die ik daar niet vandaan kan halen en hoop dus op elke tip buiten dit archief.

      Groetjes

      Jan Visser
      Datum : 2/12/2002
      Tijd : 10:36:52
      Naam : Jan Visser
      E-mailadres : vissj01@...
      Waardering : Zeer goed

      Ben op zoek naar alles wat te maken heeft met de naam Batstra. Ze komen van
      oorsprong uit Sneek.
      Jan Visser. e-mail vissj01@...

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .