13241Re: [Friesland-genealogy] Nijholt (RK) Doniawerstal

  • Hinke Woudt
    Dec 2, 2002
      Hinke, Was die proclamatie ook op 5 mei 1793 ?. Dan kan ik me hebben
      vergist. Het is alweer zo lang geleden dat ik hiermee bezig was.
      Marten

      Hallo Marten,

      Onderstaande heb ik van de site van het Ryksargyf geplukt, daar heb ik dus niet het RK huwelijk gevonden maar alleen deze vermelding.

      En de kinderen die je in een andere mail noemt heb ik niet nodig maar bedankt voor het aanbod.

      Groetnis, Hinke.

      DTBL Regio 7: zuidoost Friesland

      Trouwregister Hervormde gemeente Oudehaske-Haskerhorne, 1793
      DTB nr: 356, 1697 - 1811
      Vermelding: Tweede proclamatie van 5 mei 1793, Haskerhorne -
      Oudehaske
      Man: Lykle Harmens, Haskerhorne
      Vrouw: Sjoukjen Yde, Sint Nicolaasga
      NB: attestatie naar Sint Nicolaasga

      Gestandaardiseerde namen: LIEKELE HARMENS en SJOUKJE