      From: Andrys Stienstra
      To: Friesland-genealogy
      Sent: Monday, December 02, 2002 7:18 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Batstra

      Het onderstaande bericht werd vandaag in het gastenboek van "Genealogy yn
      Fryslân" geplaatst. Als iemand hier een antwoord op heeft, stuur dan ook
      even een rechtstreeks bericht aan de afzender. Zijn/haar emailadres vind je
      hieronder.

      Andrys Stienstra
      (LET OP: dit is dus géén vraag van mij persoonlijk, ik geef hem alleen maar
      door!)

      Datum : 2/12/2002
      Tijd : 10:36:52
      Naam : Jan Visser
      E-mailadres : vissj01@...
      Waardering : Zeer goed

      Ben op zoek naar alles wat te maken heeft met de naam Batstra. Ze komen van
      oorsprong uit Sneek.
      Jan Visser. e-mail vissj01@...

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .