      Van: vissj01@... [mailto:vissj01@...]
      Verzonden: maandag 2 december 2002 10:37
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 2/12/2002
      Tijd : 10:36:52
      Naam : Jan Visser
      E-mailadres : vissj01@...
      Waardering : Zeer goed

      Ben op zoek naar alles wat te maken heeft met de naam Batstra. Ze komen van
      oorsprong uit Sneek.
      Jan Visser. e-mail vissj01@...
    • Show all 10 messages in this topic