      From: H. Hagedoorn
      To: Friesland-genealogy@egroups.com
      Sent: Sunday, June 02, 1991 11:23 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Afkorting Bd op persoonskaart

      paul@... wrote:

      > Hallo Henk,
      >
      > Ik ben op zoek naar gegevens over Eite Hindriks Hagedoorn uit Roden.
      > Jij schrijft dat de Hagedoorns en Eitens uit Roden dezelfde familie zijn. Is deze meneer de verbindende schakel?
      >
      > Een voorouder van mij is Bernardus Hagendoorn uit Appingedam. Dochter: Wiepke * 1796.
      > En weet jij ook meer over zijn/ haar voorgeslacht?
      > Ik wacht jouw antwoord vol spanning af.
      >
      > Paul Tienkamp

      Beste Paul,

      Eite Hendriks Hagedoorn uit Roden is bij mij bekend. Hij is als vierde
      kind geboren in Rooden (de Weehorst) op 21-12-1816 en overleden in
      Rooden op 18-1-1887. Hij was getrouwd met Jantien Willems Koning uit
      Rooden en kreeg in ieder geval 4 kinderen.
      Ik beperk me even tot deze gegevens, maar weet veel meer over zijn
      voorouders. Zijn grootvader was de roemruchte onderwijzer in Rooden die
      wegens aanhoudende dronkenschap uit zijn ambt is gezet. Tja wat een
      familie. In ieder geval heb ik een alibie voor het leven.

      Ik hoor graag of je meer wilt weten.

      Op mijn beurt ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar die Bernardus.
      Die ken ik weer niet.

      Groet,

      Henk

      Type here: