      From: J.P.D. Groen <jpdgroen@...>
      To: <Friesland-genealogy@egroups.com>
      Sent: Friday, June 02, 2000 8:56 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] wel bij egroups blijven

      Ik heb geen enkel probleem met egroups. Ik gebruik Outlook-Express (5), en
      als ik de nieuwsgroep heb geactualiseerd zoals dat heet, kies ik voordat ik
      de berichten ga lezen de optie "Off line werken", en dan heb je niets geen
      last van banners of van wat voor reclamemateriaal dan ook, en wordt je ook
      nooit gestuurd met vragen of je opnieuw wilt verbinden. Ook Zeeland zit op
      egroups, en ik zie geen enkele noodzaak om te gaan verhuizen. Wat mij
      betreft houwen zo!
      Jaap

      jpdgroen@...
      http://home.planet.nl/~jpdgroen/home.html
      Interested in the following families:
      Groen, Vis, Koolstra, Bezemer, Breukelman, Schuurhuis

      Best friends, most artistic, class clown Find 'em here:
      http://click.egroups.com/1/4054/9/_/567109/_/960021125/

      of: http://go.to/frgen .
    • Show all 3 messages in this topic