1311Re: [Friesland-genealogy] wel bij egroups blijven

  • J.P.D. Groen
    Jun 2, 2000
      Ik heb geen enkel probleem met egroups. Ik gebruik Outlook-Express (5), en als ik de nieuwsgroep heb geactualiseerd zoals dat heet, kies ik voordat ik de berichten ga lezen de optie "Off line werken", en dan heb je niets geen last van banners of van wat voor reclamemateriaal dan ook, en wordt je ook nooit gestuurd met vragen of je opnieuw wilt verbinden. Ook Zeeland zit op egroups, en ik zie geen enkele noodzaak om te gaan verhuizen. Wat mij betreft houwen zo!
      Jaap

      jpdgroen@...
      http://home.planet.nl/~jpdgroen/home.html
      Interested in the following families:
      Groen, Vis, Koolstra, Bezemer, Breukelman, Schuurhuis