      From: Hans & Rinske Van Brederode <van.brederode@...>
      To: friesland-genealogy <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, November 23, 2002 3:17 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: boeken

      Message: 7
      Date: Mon, 18 Nov 2002 20:54:59 +0100
      From: "Tjitte en Petra Kooy" <t.kooij@...>
      Subject: Re: boeken

      Hallo Tjitte,
      Als je die boeken nog eens wil inzien dan zou ik vragen als je ook een
      huwelijk kan vinden van:
      Marten Rinzes & Aatje Edzes gehuwd Mei 1774 in Oostermeer. Hij was een turf
      schipper, en ze wonden in Rottefalle. Is er ook iets over de ouder van dit
      echtpaar.
      Hartelijke dank en vriendelijke groeten.
      Rinske van Brederode-van der Veen

      cut>>Zaterdag de boeken er even bij gepakt (ze zijn overigens ook in te zien
      op
      het gemeentearchief van Tietjerksteradeel).

      of: http://go.to/frgen .