1310Re: [Friesland-genealogy] wel bij egroups blijven

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Jun 2, 2000
      Lex,

      Dit begrijp ik niet, zal wel aan mij liggen. Ooit (3 maanden geleden) heb
      ik eens geprobeerd via Outlook één en ander te regelen. Dit was dus kl...
      Nu ben ik geen fan van Bill Gates en zijn aanhang, maar Outlook, nee, van
      mij hoeft dat niet meer. Ik krijg alle berichten (met NH, Zeeland en
      Haza-groep) zo'n 600 per dag perfect binnen. Gaat perfect, maar die
      ellendige banners. Van mij mag dat best anders geregeld worden. Ik open
      liever elk bericht als dat ik a la minute moet beslissen "houden of niet"
      Rootsweb werkt wat dat betreft bij mij perfect. Laat maar zo.

      At 12:49 PM 6/2/2000 +0200, you wrote:

      >Sorry,
      >
      >Ik geef de voorkeur aan egroups boven de lastige wijze van de hosting bij
      rootsweb. Ik heb de lijst in digest vorm en zie bij egroups alles in één
      groot bericht, simpel doorscrollen maakt het lezen simpel. In de
      digest-vorm wordt niet gevraagd om "in te bellen". Bij rootsweb moet ik elk
      bericht apart openen. Ik heb me bij Noord-Holland al uitgeschreven...

      >Ciao en groet, Lex Bennink

      >Get 2 FREE books at eHarlequin.com.Indulge in our romantic books,
      >recipes and getaway ideas. Take your romantic escape today to
      >http://click.egroups.com/1/4778/9/_/567109/_/959942848/

      >of: http://go.to/frgen .

      Met vriendelijke groet,

      Marjolijne E Vijverberg-Kalkema