12824boekema

  • karelvdwal
    Nov 8, 2002
      cor, ik heb je oproep via de group gezien en uitgeprint, zal vandaag
      bekijken. Via tony heb je ook al wat ontvangen zie ik. mijn
      emailadres is: karelvdwal@...; waarschijnlijk heb je mijn
      tussenvoegsels "van der "volledig genomen. Ik heb ook al weer eens
      via "reply all" geschreven maar dat wil meestal niet werken. Dus ik
      moet altijd eerst uit mijn mail programma en dan via internet naar
      de yahoo group en dan posten. ik vind dat dermate irriterend dat ik
      nog steeds overweeg mij uit te schrijven. Misschien dat Andrys er
      iets aan kan doen, ik heb namelijk begrepen via de groninger group
      dat de beheerder de instellingen ook kan aanpassen. m.vr.gr. Karel
    • Show all 12 messages in this topic