12748Re: [Friesland-genealogy] Boek beurtvaarders

  • jos robijn
    Nov 4, 2002
      Jeen,

      Hartelijk dank voor het nazien in het boek.

      Ik blijf het vreemd vinden dat hij niet wordt genoemd. Ik zal nog eens in de
      koopakte kijken maar ik weet dat daar in staat "beurtvaart
      Bolsward-Harlingen-Franeker, invaste dienst". Hij koopt het van (P?) van der
      Wal en deed het samen met Visser.

      Dit speelt van april 1929 tot ergens in 1934/35. Ligt dat buiten het bereik
      van het boek?

      Jos

      >From: "Jeen Riemersma" <jeenriemersma@...>
      >To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      >Subject: Re: [Friesland-genealogy] Boek beurtvaarders
      >Date: Sun, 3 Nov 2002 19:03:52 +0100
      >
      >Jos,
      >
      >Op de pagina's 193 t/m 197 van het betreffende boek staan een aantal foto's
      >van beurtschippers en bodediensten met de namen van de personen die er op
      >staan uit Bolsward. Echter niemand met de naam Robijn. Ik zal de namen hier
      >noemen. Misschien zit de compagnon van je opa erbij.
      >
      >A. Weiland (Ford)
> [...]

      Abonneer je op de MSN Nieuwsbrieven van jouw interesse
      http://www.msn.nl/services/webcourier/
    • Show all 8 messages in this topic