12733Overlijdensdatum Jantje Jolkes DOL na 1886

  • T. Dolstra
    Nov 3, 2002
      Beste groepsgenoten.
      Wederom een verzoekje van mij. Zowel in de genealogie van Wiecher Ponne als in die van mij komt voor ene:
      * Jantje Jolkes DOL geboren 1812 in Mildam. Vermoedelijk gaat het om dezelfde Jantje DOL. Zij is gehuwd geweest met Claas (Klaas) Sierds Fabriek. Klaas Fabriek is op 4 december 1886 overleden op 86 jarige leeftijd. (RAF Schoterland akt 235) Hij was toen nog gehuwd.
      Echter van Jantje Jolkes DOL wordt niets meer vermeld.
      Heeft iemand in zijn eigen adminstratie iets over deze dame zoals bv datum en plaats van overlijden ?
      Bvd
      Tabe