12238Re: [Friesland-genealogy] Kisjes (was: me even voorstellen)

  • Olga Jorritsma
    Oct 9, 2002
      Hoi Appy,
      Bedankt voor je mailtje, ik wil je graag mijn adres toe mailen. Zou je je e-mail adres willen toe mailen? Ik zal je half volgende week mailen, want ik ga eerst naar Assense en Zwolse Rijksarchief om daar een in de gegevens te duiken.
      Olga J.
      Appy de Vries wrote:Olga;
      Hier de ouders van Marietje [Marchje] Kisjes [Kissies]
      Jacob Kisjes en Grietje Jans de Roos;
      in 1749;Jacob Kisjes [Herbergier] 4 personen; aanslag 57-13-0.
      [speciecohier]
      connectie Zwartsluis in 1820 Roelof Kisjes.
      verder heb ik hier een anderhalf a-viertje vol met info,
      dat wil ik jou wel toesturen.
      als je jou adres naar mij mailt ,zorg ik dat het goed komt.
      Om het [ dossier ] Kisjes in ons archief nog iets vollediger te krijgen,
      wilden wij graag nog wat gegevens van jou . Bij voorbaat dank.
      Het pand waar ze gewoond hebben bestaat nog de naam was '" de jonge Prins""
      Groetjes Appy.