      From: Olga Jorritsma <olga_jorritsma@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, October 02, 2002 11:23 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Kisjes (was: me even voorstellen)

      Hallo allemaal,
      Het is leuk om die segesties te lezen, maar onze familie komt uit Overijsel,
      maar er is een tak in friesland die waarschijnlijk ook weer uit Overijsel
      komt en daarmee ook weer nazaten van ons zijn. Mijn vermoeden is dat
      schippers zich zettelden daar waar werk was, Leeuwarden was vroeger een
      kustplaats, dus vandaar dat ik mij afvraag waar de eerste Kisjes vandaan
      kwam.
      Olga J.
      Streekstra wrote:Olga,

      Ketsje is een Friese voornaam,Ketsjes(verschr.Kistjes?) zoon
      van.Misschien?(zoekpagina Friese voornamen).

      Groeten,

      P.N.S