12102Re: [Friesland-genealogy] Mobiele Schutterij

  • Hans Zijlstra
    Oct 2, 2002
      Kees Jan,

      Als je wat specifieker bent en bv. de naam en plaats
      kunt noemen dan is het een stuk gemakkelijker te
      helpen.

      Groetnis, Hans

      New DSL Internet Access from SBC & Yahoo!
      http://sbc.yahoo.com
    • Show all 4 messages in this topic