      From: Kees Jan van Wieren
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, October 01, 2002 9:33 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Mobiele Schutterij

      L.s.

      Heeft iemand enig idee waar ik informatie kan vinden (op internet) over de mobiele schutterij met name in Friesland?
      Ik heb een voorouder die ingeschreven stond bij deze schutterij. Hij vroeg in 1831 toestemming aan zijn commandant om te trouwen.

      Ik wil graag weten waar dit precies voor heeft gediend en waar ik meer archiefmateriaal kan vinden over dit onderwerp?

      met vr. gr.

      Kees Jan van Wieren

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .