12085Re: [Friesland-genealogy] Bezoek Ryksargyf Leeuwarden

  • Jos Buisman
    Oct 1, 2002
      Tjerk,

      Zou je, als je er nog een opzoekvraagje bij kunt hebben, voor mij de
      ouders willen opzoeken van ene Sijbrechtje Douwes geboren 1765 in
      Workum.
      Ik weet dat het niet veel is maar meer heb ik niet over deze
      oudgrootmoeder van me voordat ze de Suydersee overstak naar
      West-Friesland.

      Bij voorbaat dank,
      Jos Buisman