12067Re: [Friesland-genealogy] Roelofje Jans Moed (Moerman)

  • Bart de Vries
    Oct 1, 2002
      Carla.

      Gegevens waarover ik beschik zijn :

      Jan Roelofs Moed , * 13-02-1754 Giethoorn X Berendje hendriks Toering,* ca
      1757 ,
      waaruit 3 kinderen,

      -Roelof Jans Moed , *ca 1784
      -Geesje Jans Moed , *07-07-1790 Oudehaske
      -Hendrik Jans Moed , *14-06-1796 Oudehaske

      Ik dacht een goede kans dat die Roelofje Jans Moed hierbij zou passen
      ........, maar niet dus als ik zo de geboortedata bekijk.

      Bedankt voor de genomen moeite en
      tot kijks !
      Gr.
      Bart de Vries