1183dejong/scharnegoutum

  • Hotze de Jong
    May 6, 2000
      ik ben op zoek naar mijn voorgeslacht maar blijf steken bij

      huwelijk in scharnegoutum op 18.5.1739 van claas jans met martien idses

      verder weet ik nog dat de vader van claas jans dat was jan clases( huisman te loinga) als diaken van de kerk in scharnegoutum grond verkoopt op 11.2.1744

      zouden er nog kerkelijke gegevens zijn van scharnegoutum rond 1744 waaruit zou blijken waar diaken jan clases geboren werd

      ik hoop dat iemand van u mij kan helpen

      groeten hotze de jong