1177van der Sluis

  • Roelof Varkevisser
    May 5, 2000
      Hoi allemaal,

      Ik heb nog een aantal van DER Sluis.
      Karst Sybolts van der SLUIS, geboren 12-8-1765, gedoopt 18-8-1765 te
      Makkum, + 7-11-1817 te Makkum, dagloner(1817)
      Hij was getrouwd met Regina Cornelis ,
      en had in 1811 nog 3 kinderen,
      1 Jacobus Karstes van der Sluis, geboren 1790,
      2 Antje Karstes van der Sluis, geboren 1792,
      3 Hester Karstes van der Sluis, geboren 1794,
      Zijn broer Pier Sybolts (hij nam voor zichzelf de naam DE BOER) is
      een directe voorvader van mij.

      Roelof

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "F.H. Koerten"
      <f.h.koerten@h...> wrote:
      > Hi Jim,
      > Yes I have.
      > His name is EELTJE MARTENS VAN SLUIS, born at Allingawier,
      Friesland in the
      > year 1759 as a son of Marten Sybes and Sytske Wybes. He married
      with Janke
      > Anskes and died at Heeg on september 19, 1826. One of his sons was
      my
      > great-great-grandfather.
      > More information available.
      > Fopke Koerten.mailto:f.h.koerten@h...

      Sluijs world
      > wide and have over 2300 in my data base so far.
      > Thanks in advance....Best Regards Jim van Sluijs " Down
      Under"

      > You have a voice mail message waiting for you at iHello.com:

      > Genealogy yn Fryslân: http://members1.chello
      nl/~a.stienstra/frgen/
      > (Let op het nieuwe adres!)
    • Show all 3 messages in this topic