11729Re: [Friesland-genealogy] archief Leeuwarden

  • Tjerk Tigchelaar
    Sep 8, 2002
      Hallo Trynke,

      Het slechte bericht is, dat de huwelijksakten tussen 1842 en 1912 niet in
      het Ryksargyf Leeuwarden aanwezig zijn.
      Het goede bericht is, dat de huwelijse bijlagen er wel zijn. Ik kijk
      donderdag even.

      Groeten,
      Tjerk

      Wie kan en wil voor mij nakijken de trouwacte te Leeuwarden d.d. 23-5-1891
      nr 90 van Tamme Bakker en Hendrika Affolter. Wie waren de (voor) ouders van
      m.n. Tamme Bakker, en waar en wanneer zijn bruid en bruidegom geboren?

      Trynke Hoekstra
      Ermelo
    • Show all 20 messages in this topic