11671unsubscribe

  • Hodes family
    Sep 3, 2002
      Aan alle speurders. Het is voor mij tijd om een punt te zetten achter mijn stamboomonderzoek. Voorlopig altans. Ik zit wat in de lappenmand en heb dus geen keuze. Ik moet ermee stoppen. Al nam ik niet vaak actief deel aan wat er gevraagd of besproken werd, ik heb desondanks wel geregeld de brieven en alles gelezen wat op de computer kwam en er heel wat van opgestoken. Ik heb een wandeltocht door Leeuwarden kunnen maken, mooie ansichten kunnen bekijken, en zelfs het Fryske volkslied horen spelen en ik heb uit volle borst meegezongen. (Af en toe met een traantje). Dat gaat zo als je aan de andere kant van de wereld woont. Ik bewonder het enthousiasme en de bereidwilligheid waarmee sommige sneupers steeds anderen willen helpen. Ik wens jullie allemaal veel succes met goede wensen van Jeltje Hodes Rentenaar