      From: Reina
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, September 02, 2002 6:54 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] sluis/smits

      hallo allemaal,

      voor een vriendin die gaat trouwen (ik zou ze graag een sier kwartierstaat cadeau doen) zoek ik:

      frederik van der sluis en reindertje smits.
      frederik is overleden omstreeks 1956 te irnsum en reindertje is geboren omstreeks 1912 te beetgumermolen.

      graag zou ik meer info over hen en hun ouders hebben.
      is er iemand die mij kan helpen?

      groetjes van reina

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .