11660familie ten Dam

  • dutchie42002
    Sep 2, 2002
      Lijstgenoten

      Gevonden op de site van het Ryksargyf ene Antje Tjemmes ten
      Dam, ovl. 10 april 1842 in Hemelumer Oldeferd op de leeftijd van 36
      jaar. Zij zou dus geboren zijn ca. 1805. Bij het aannnemen van de
      naam ten Dam in 1811 staat zij ingeschreven bij haar vader Tjemme
      Pieters ten Dam. Deze Tjemme Pieters ten Dam is op 4 maart 1812
      gehuwd met Lykel Pybes Visma te Hemelumer Oldeferd. Weet iemand of
      dit zijn 2de huwelijk is? Is hij dezelfde Tjemme Pieters die gehuwd
      is op 16 oktober 1803 in Hemelumer Oldeferd met Jeltje Wyngaarden?
      Als dat zo is zou Jeltje de moeder zijn van Antje Tjemmes ten Dam. Ik
      hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

      Met vriendelijke groeten
      Elly
    • Show all 4 messages in this topic