      From: Appy de Vries
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, August 19, 2002 11:50 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Antje Douwes Mulder

      Hallo Tjerk;
      Ik weet niet waar deze vraag oorspronkelijk vandaan komt,
      maar misschien is dit ook nog iets;
      Naamsaanname 1811 Weststellingwerf;
      Donker Jans uit Oldetrijne geeft de naam Spykholt,
      aan Andries 12 jaar, Aafje 12 jaar [tweeling ?],
      kinderen van wijlen Jan Wybes de Boer en Ebeltje Andries Spykholt
      ged;26-04-1773
      te Teridsard geh;27-08-1797 te Wolvega , alle twee hun overl; heb ik niet.
      Ebeltje kan ook Egbertje zijn, deze fam; Spykholt zijn voorouders van mijn
      mems kant.
      Freonlike groetnis fan Appy de Vries de Groot ut Hearrenfean.
      <knip>