      Van: hetstreekje@... [mailto:hetstreekje@...]
      Verzonden: maandag 12 augustus 2002 23:46
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 12/8/2002
      Tijd : 23:45:55
      Naam : Jacob Koopmans
      E-mailadres : hetstreekje @ yahoo.com
      Waardering : Zeer goed

      Myn groot groot snz. ouders waren Haaye Folkerts Koopmans en Tjitske Ulbes
      van der Mei. Die waren getrouwd 17 februari 1833. Ik denk dat tjiskes vader
      was Ulbe Jilles van der mei van Dreisum,maar ik kan niet uitvinden hoe de
      ouders van Haaye Folkerts Koopmans zyn. Kom aan Koopmantjes help me uit
      aan dit?
    • Show all 7 messages in this topic