11311Re: [Friesland-genealogy] Re: Gezin Wiebren en Trijntje de Wit-Bakker

  • A.M. Douma
    Aug 12 8:38 AM
      Tot op heden kreeg ik geen reactie van de vragensteller/-stelster. Ik heb
      daaronm maar de archieflijst bekeken om de naam van de
      vragensteller/-stelster te vinden. Het bericht moest op 5.8.2002 geplaatst
      zijn.
      Dat bleek juist:
      Het bericht kwam via Subject FW: Nieuw bericht in het gastenboek
      "Friesland-genealogie"
      Nu pas lees ik, dat ik het antwoord 'even rechtstreeks aan de afzender' ook
      moest sturen. Haar (ik heb ontdekt, dat het een zij is!) e-mailadres staat
      echter niet in zijn geheel op dit bericht. Er staat alleen: FRIDOC@C... En
      dat zal niet voldoende zijn!
      Daarom stuur ik mijn oorspronkelijk bericht van 6.8.2002 opnieuw naar de
      groep. In de hoop, dat de vragenstelster het bericht nu wel onder ogen
      krijgt (of via Andries Stienstra misschien?).

      Ik wacht af!

      A.M. Douma
      Meppel