      From: Tjerk Tigchelaar
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, August 06, 2002 9:29 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Antje Douwes Mulder

      Hallo Nynke,

      Volgende week zit ik en dinsdag en donderdag (het kan niet op) zit ik in
      Leeuwarden en kijk wel even naar de onderstaande aktes.

      groeten,
      Tjerk

      En inderdaad 2 overlijdensaktes voor een Antje Douwes:
      Overlijdensakte Ooststellingwerf, 1866
      Aangiftedatum 13 juli 1866, akte nr. 104
      Antje Douwes Mulder, overleden 12 juli 1866, oud 70 jaar
      Weduwe van Andries Jans de Boer

      En ziehier de huwelijksakte
      Huwelijksakte Weststellingwerf, 1822
      Man: Andries Jans de Boer
      Vrouw: Antje Douwes Mulder
      Datum: 22 mei 1822 Akte nr. 26

      Overlijdensakte Utingeradeel, 1868
      Aangiftedatum 17 januari 1868, akte nr. 6
      Antje Douwes Mulder, overleden 16 januari 1868, oud 56 jaar, gehuwd

      En de huwelijksakte (in Utingeradeel vond ik overlijdens van kinderen van
      Greelt Nannes de Vries en Antje Douwes Mulder):
      Huwelijksakte Sneek, 1842
      Man: Greelt de Vries
      Vrouw: Antje Mulder
      Datum: 22 mei 1842 Akte nr. 23

      En ook nu weer de cruciale vraag: zou iemand in de aktes kunnen nagaan wie
      de ouders van deze Antjes Douwes Mulder waren?
      En zoals u begrijpt is vervolgens intercontinentale dank uw deel!! :-))

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven

      E-mail:
      feenlaar@...