11123Re: [Friesland-genealogy] Streekstra/Streekstra/Ommerschans

  • anja van veelen
    Aug 2, 2002
      Ten eerst een correctie, Ommerenschans moet zijn Ommerschans
      Yahoo, Google,Ilse enz. zijn z.g.zoekmachines(zoekprogrammaas).
      Tik in: Ommerschans in het daarvoorbestemde zoekveld en druk dan op return
      of search(zoek).
      Een heel handig progammaatje is Copernic(shareware d.w.z.je hoeft niet te
      betalen voor de beknopte versie).
      Copernic is o.a. op de Tucows website te vinden.
      Copernic zoekt in tientallen zoekmachines tegelijkertijd.
      Download en installeer en tik in het daarvoorbestemde zoekveld bijvoorbeeld:
      genealogie gevolgd door de familienaam die je zoekt en je rolt van je stoel
      als je ziet wat voor informatie verschijnt.
      Heel handig voor alle andere dappere medestrijders aan het front der
      eenzamen a.h.w.
      Voorts kun je direct even kijken (ik heb het voor je opgezocht) op:
      http://www.kun.nl/ahc/vg.
      Verder op: http://www.dodenakkers.nl/plaatsen/ommerschans.html
      Ook: http://www.schackman.nl/MvW/1)Historie.htm

      Ik ga er zéker een digitaal kijkje nemen, nadat mijn man en ik vandaag (toch
      best wel weer warm in de zon) de begraafplaats te Harlingen bezocht hebben.
      (en de graven gefotograveerd waarmee ik een link leggen kan). Dankjewel voor
      je moeite: Anja van Veelen.
    • Show all 2 messages in this topic