11100Jan Johannes Dooper

  • Wil de Jong
    Aug 2 1:42 AM
      Hallo Rosina, het is niet veel wat ik voor je heb maar ik stuur het je toch maar even door misschien kom er verder mee.

      Aukje andries de Jong, geb. 01 dec 1812, Hemelumer Oldferd, ovl. 11 apr 1848, Wymbritseradeel.

      Zij is getrouwd met Jan Johannes Dooper, 09 jan 1836, in Wymbritseradeel, geb. 04 mrt 1812, Hommerts, overleden

      25 nov 1892 in Hommerts.

      zoon van Johannes Jacobs Dooper (slager) en Jeltje (Juliana) Jans Dijkstra

      Hij is later getrouwd te Wymbritseradeel op 10 mei 1851 (akte nr. 33), op 39-jarige leeftijd met Akke Petrus Elsinga, (ook wel Elzinga,

      31jaar oud), geboren te Bolsward op 24 december 1819 (RK), dochter van Pieter (Petrus) Gosses Elsinga (slager) en Richt Nannes

      Jelmersma.)

      Groeten Wil de Jong.