11081Re: [Friesland-genealogy] Huwelijk te Harlingen

  • Hinke Woudt
    Aug 1, 2002
      Hallo,
      Onder regio 10 DTB Harlingen vind ik het volgende:

      Trouwregister Hervormde gemeente Harlingen, 1803
      DTB nr: 335, 1772 - 1811
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 29 mei 1803
      Man: Sake Baukes, Harlingen
      Vrouw: Marike Durks, Harlingen

      Gestandaardiseerde namen: SAKE BAUKES en MARIA DIRKS

      Wie kan voor mij nagaan wie de ouders van deze Sake Baukes zijn.
      Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
      Els

      Hallo Els,

      Wie de ouders van Sake zijn weet ik niet, daarvoor zal onderzoek in de DTB nodig zijn. Op de site van het Ryksargyf vond ik wel een naamsaanname van: Sake Baukes Dijkstra, kinderen: Dirkje, Pietje en Bauke.

      Overlijden Harlingen van Pietje Sakes op 16-07-1812, 3 jaar, dr.v. Sake en Marijke Dirks Tadema en het overlijden Harlingen van Marijke Dirks Tadema op 28-03-1847, 74 jaar, weduwe.

      Een overlijden van Sake heb ik niet gevonden, misschien nog even verder speuren?? Of hij is net voor de invoer van de BS overleden.

      Succes en groetjes,

      Hinke Woudt.

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .